پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112299
رويانيان: توافق براي جذب هافبک استقلال
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 983

فارس: مدير عامل باشگاه پرسپوليس از مذاکره براي جذب ساموئل هافبک تيم فوتبال استقلال خبر داد، اما تاکيد کرد: قرار نيست بازيکني از پرسپوليس با ساموئل معاوضه شود.

محمد رويانيان در صحبت‌هاي خود اظهار داشت: اخبار زيادي درباره معاوضه يک بازيکن پرسپوليس با ساموئل منتشر مي شود، اين موضوع باعث مي‌شود که بازيکنان ما دچار مشکل شوند. بنابر اين لازم است توضيح دهم و اعلام کنم که اقدامات اوليه براي به خدمت گرفتن ساموئل در نيم فصل صورت گرفته است. ما مذاکرات و توافقاتي با باشگاه استقلال داشته‌ايم، اما هنوز چيزي قطعي و صد در صد نشده است.
 
وي افزود: درباره معاضه ساموئل با بازيکني از پرسپوليس بايد بگويم که چنين چيزي صحت ندارد و قرار نيست ما يکي از بازيکنان خودمان را با ساموئل معاوضه کنيم و تاکنون هيچ مذاکره‌اي در اين باره انجام نشده و اگر قرار باشد ساموئل به پرسپوليس بيايد صحبت براي معاوضه يک بازيکن نکرده‌ايم.
 
رويانيان درباره کريم انصاري فرد و ايمون زايد نيز گفت: به هيچ عنوان اين دو بازيکن را از دست نمي دهيم. آنها پرسپوليسي هستند و مورد علاقه هواداران. انصاري فرد و زايد بازيکنان خوبي هستند که قصد از دست دادن آنها را نداريم.
 
مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره اخباري که مبني بر جدايي شهاب گردان و سامان آقازماني منتشر مي‌شود، گفت: اينگونه نيست ما قصد معاوضه سامان آقازماني را نداشته‌ايم و چنين چيزي صحت ندارد. شهاب گردان دروازه‌بان توانمندي است که لياقت و شايستگي‌هاي زيادي دارد. اتفاقا هم با مانوئل و هم با کي‌روش درباره شهاب گردان صحبت کردم و او انشاءا... به آنچه که لياقت آن را دارد، دست پيدا مي‌کند.
 
وي در پايان افزود: در جمع بازيکنان پرسپوليس نيز از نگاه حرفه‌اي و صبورانه گردان تقدير کردم. او فرصت بازي کردن پيدا نکرده، اما هرگز حاشيه‌اي براي تيم بوجود نياورد. اين موضوع قابل تقدير است.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html